Sommar2010

Jag + Bloggar på sommaren är inte riktigt min grej!

Midsommaren kom och for, det blev grillning, chill, kubb, och yrandes i Hammarland och Eckerö. Ja, att ställa upp som chaufför är inte riktigt min grejj!

Vi har haft 3 fotbolls matcher med HC Grillis. Och förlorat alla, uups;) Men vi spelar för att ha orsak att dricka öl efter matcherna och inte för att vinna, eller hur tjejer?;)

Jag stortrivs med mitt sommarjobb. Men börjar kanske lite tröttna på Åland, så får se om det blir något nytt till nästa sommar.

Nu skall jag till beachen och steka!
 Hade en härlig dag igår med beachvolley, fotboll, simmning och sol. Tog mitt första dopp faktiskt;)

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0